dissabte, 20 de setembre del 2008

No partim de zero

No partim de zero. Comptem amb l'amistat d'iniciatives anteriors que ens acompanyen des de l'inici d'aquesta passejada. Quan l'associació gallega AGAPEMA ens va enviar ja fa més d'un any un exemplar de la publicació "Ferrol, miradas e andainas matemáticas", vam trobar que es tractava d'un projecte molt interessant. Les "rutas matemáticas" de Zaragoza són una altra visita obligada. El blog de Juan Francisco Martínez recull aquestes i d'altres idees. En Tavi Casellas ens ha facilitat l'enllaç a "Mates en la vila", que coordina Miguel Barreras. Finalment, avui mateix l'associació balear SBM-Xeix ens ha regalat un exemplar del primer número de la col.lecció "Itineraris en família", que val la pena mirar amb atenció. I tampoc oblidem el ja tradicional concurs de fotografia matemàtica de l'ABEAM... Podem començar!

1 comentari:

  1. Hola,
    moltes gràcies per la referència al meu blog i als diferents comentaris que he fet, relacionats amb les rutes matemàtiques.

    Espero que la vostra iniciativa, que m'ha comentat la Sílvia, tingui èxit.

    Jo ara estic amb la web del Turismo matemático. Si voleu afegir el vostres llocs matemàtics a la meva web, no dubteu en enviar-me les adreces, i les afegiré a la web.

    Una abraçada,
    juanfran

    ResponElimina